SpotMi är det första verktyget på marknaden där man som företag eller organisation kan marknadsföra, övervaka och mäta företagets förmåga, kunskap och värderingar baserat på mångfaldsspecifika sökkriterier inom Språk, HBT, Funktionsnedsättning och service till Föräldrar.
Företaget eller organisationen väljer själva om de vill registrera sig i SpotMi. När de har registrerat sig, så kan kunden (konsument eller företag) hitta det genom att söka på specifika värden inom kategorierna Språk, HBT, Funktionsnedsättning eller service till Förälder (i tillägg till bransch och stad).
De specifika värdena inom respektive kategori är ett företags Unique Selling Points, eller USP:ar. Det är alltså de faktorer som differentierar företaget och gör att det utmärker sig från andra företag.
Vi publicerar löpande artiklar om fördelen att använda sig av företagets förmåga, kunskap och värderingar i sin marknadsföring och försäljning samt information om de olika USP:arna.
Kunderna använder vanligen SpotMi för att:
Ett företag eller organisation registrerar sig i SpotMi om de vill:
SpotMi ger även en samhällsnytta:
Ett företag bör med fördel registrera sig i SpotMi om de kan svara “Ja!” på en eller flera av följande frågor:
Man kan välja mellan fem (5) olika produkter. Priset faktureras årsvis.
© 2016-2017 Mångfalds och Inkluderingsakademien AB ALL RIGHTS RESERVERED
Följ oss på Sociala medier
+46 735 002235
info[at]miakademien.se